Slottskogen + sol + plugg = jag gillar att vara student!

Igår åkte jag in till Göteborg och träffade Julia för lite plugg och sol i slottskogen i detta underbara sommarväder! :) Blev till och med lite bränd på armar och axlar ;) Vi avslutade pluggdagen med en islatte på condeco vid linné. Sedan åkte jag hem till mamma och syrran, då jag och syrran hade en myskväll med film och bak. Idag gick jag upp tidigt för att åka in till handelshögskolan för att få lite mer pluggat än gårdagen. Så det blev ännu en pluggdag tillsammans med Julia. I dag fick vi mycket gjort vilket känns bra, för i mon har vi seminarium :) Efter plugget fick jag fikat och efter det mötte jag upp Camilla en lite sväng då hann ta ett glas rosé vid kanalen med camilla och hennes två kompisar, innan jag skulle möta upp Frida vid centralen. Jag och Frida är hemma hos mamma, har precis fikat och tar de lungt. Om en stund åker vi in till stan för att sätta oss på restaurang för att äta middag och gå på andra glaset rosé ;) Det är så jag laddar inför seminariet i mon! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0