Sov gott och vakna med ett stor leende på läpparna i mon! :)

Nu blir de sängen för min del, ska upp hyffsat tidigt i mon och träna med Mathilda innan vi ska åka till skolan och sätta i gång med grupparbetet i organisation och ledarskap. Sitter antagligen kvar ett bra tag i skolan i mon så jag får pluggat mycket, för i min kväll skall jag åka med Karin till flygplatsen och hämta min fina Frida som kommer hem :-) äntlgen!! :) så skall spendera hela min tisdag med henne, då antar jag att de inte kommer att bli så mycket plugg för min del, så tar hela morgondagen till att fokusera på plugg i stället :) det var himla bra av Mathilda att fråga om jag skulle med och träna i mon, för har tagit ett litet uppehåll ifrån träningen då de vart mycket med plugg och flytt så att jag inte riktigt haft motvation till att åka och träna. Men när de har vart över och man tagit ett litet uppehåll, ja då blir drt genast fruktansvärt svårt att traska sig iväg till träningen! Trots att man är medveten om att man mår så mycket bättre och blir piggare av att träna. Men hade faktiskt en liten tanke att jag skulle åka och träna i mon innan skolan, men den tanken försvann liksom lite under kvällen ;) men när Mathilda frågade så blev jag genast taggad iför ett härligt träningspass i mon, blir ju så mycket roligare när man är två med :-) nä, nu blir de läggdags för min del! Sov gott alla fina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0