Spenderar min lördagskväll på akuten

Shoohoo, sitter just nu på akuten och skall sitta här fyra timmar till. Kul! Men som tur är så har jag Frida med mig :) vi är mest bittra över att vi tänker på vårt goda vin och sushi som vi skulle myst till det idag :P anledningen till att jag sitter på akuten är för att jag fick en stor allergisk reaktion på något. Halva ansiktet svullnade upp, ser inte klok ut! Haha. Så jag har fått ta spruta och tabletter, sen ska jag få med mig en del tabbleter och en spruta hem som jag Skall ta när jag får en till allegori reaktion. Så får jag kolla upp vad det kan vara, för nu är de sjätte gången jag får en reaktion, men den här gången var det rejält! Hoppas i allafall jag vi får fram vad det kan bero på snart! Nu ska jag och Frida försöka underhålla oss på akuten, hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0