Underbara vårdagar

Söndagen och måndagen har vart två fantastiska dagar med massa sol, underbart :) Mamma och Felicia kom på besök och igår passade jag på att vara ute i solen hela dagen. Lämnade även in min lille bil så då passade jag på att ta en timma promenad till bussen, så det var inte bara stek i solen med bikini utan fick även mig en härlig promenad. Idag har jag dessvärre inte kommit undan plugget. Gick upp tidigt i dag för att åka in till Göteborg och möte upp Jennie och hennes klasskompisar. Vi har suttit på handelshögskolan och pluggat hela förmiddagen. På lunchen satte vi oss ute i solen, lika underbart väder idag! Därefter började dem sin föreläsning, så då gick jag och satte mig i biblioteket och fortsatte mitt plugg. Så nu skall jag sitta här ett tag till och läsa om Organisations metaforer ;) Tro det eller ej men det är faktiskt väldigt intressant, vilket gör plugget så mycket enklare och snabbare! :) Så nu skall jag fortsätta med plugget..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0