Utkast: April 1, 2011

Sitter på tåget på väg till Göteborg, under tiden underhåller jag mig med facebook samtidigt som jag lyssnar på Britney Spears nya skiva. Så otroligt bra är den :) Jag hoppas hon kommer att köra en turnering och kommer till Sverige! Känns som hon börjar klättra uppåt igen, hurrraa för Brittan! Har åkt direkt i från skolan, då vi haft introduktions föreläsning i entreprenörskap. I dag satte vi direkt igång med vår första uppgift som var att komma på en affärsidé som vi sedan skall jobba vidare med :-) Jag är med Henrik och Erik, två riktigt duktiga killar! Så vi har kommit på en bra affärsidé som vi kommer att bli spinna vidare på, detta kommer att blir både intressant och kul :)
Jag skall spendera hela min helg i Göteborg, ska sova hos mamma :) Men i kväll blir de utgång med massa gooaa tjejer ifrån klassen, och i mon skall jag få träffa min fina Jennie som vart bortrest i två veckor! Ser fram emot denna helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0