Två fantastiska dagar

Har haft två fantastiska dagar som jag spenderat med riktigt gooaa tjejer! :) På dagarna har vi suttit ute på fridas altan och solat, ätit påsklunch med familjen och på kvällarna har vi grillat och druckit drinkar o vin. Jag har till och fått en del färg, röd dock! Men färg som färg :D Älskar detta sommarväder vi har just nu, helt underbart! Vi fick även planerat lite vad vi skall göra på midsommar, så som de ser ut nu ska vi tjejer åka till Smögen hela midsommarhelgen :) Så den här midsommarhelgen skall jag inte jobba som jag gjorde förra sommaren! Nu skall jag vara ledig och supa :D Så får jag några tider under midsommarhelgen, så skall jag vara snabb med att försöka byta bort dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0