Ett litet torp med en mysig trädgård, nära havet!

Jag skall bo i ett litet torp (nära storstaden, men vid havet), i mitt lilla torp skall jag ha lantlig inredning. Blandning av nytt och gammal inredning (vitt, slitet, blommigt, romantiskt, ljust, stora fönster, änglar) ja ni fattar ;) Till mitt söta lilla torp skall jag ha en lagom stor mysig trädgård. En mysig trädgård med många fina blommor och träd, där man kan sätta sig under ett stort fint träd i sina vita trädgårdsmöbler och läsa en riktigt bra bok. Eller under en blåsig höstdag går man ut och sätter sig med en varm filt och en kopp kaffe :) På sommaren skulle jag under min lediga tid gå och greja och pyssla i min trädgård hela dagarna och på kvällen tar man hem sina vänner och grillar en god köttbit med gott vin till. Men först skall jag flytta in till stan, Göteborg eller Stockholm där jag skall bo ett bra tag och satsa på min karriär och vara ung och leva livet ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0