Har jag sprutat in botox läpparna!?

Bilden ovan är ifrån igår och bilden nedan är ifrån idag ;) Snyggt två dagar i rad!
Först underläppen sedan överläppen.
Hahaha nej jag har inte förstorat läpparna! Jag har börjat få allergisk reaktion av något (tror det kan vara min foundation). Det är nämligen fjärde gången min läppar svullnar upp och dem har bara gjort det efter att jag börjat använda min foundation ifrån clinique. Har nämligen hört att deras läppglans kan ge allergiska reaktioner, så jag utgår ifrån att det är min foundation. Alltså jag ser ju inte klok ut när mina läppar svullnar upp så sjukt mycket, ser ju ut som en anka! Men nu vet jag ju i alla fall att jag inte passar i stora läppar och skulle aldrig spruta in botox i mina läppar ;) Men om man nu skulle tycka att det är snygg att se ut som en anka som jag gör på bilderna ovan. Ja då kan jag varmt rekommendera den magiska foundation ifrån clinique, som både gör ens vacker och förstorar läpparna! Vilken Affärside, otroligt billigt också ;) Men för min smak så tror jag att jag skall kasta min foundation och införskaffa mig en ny! Älskar I.D sminket, så får se om jag har råd med det den här månaden, har ju tänkt att köpa en massa nya fina vårkläder som är prio ett!
Såå ja idag när jag var i skolan och pluggade så fick jag gå runt med en sjal för att dölja mina ankläppar!

Kommentarer
Postat av: Tina

hahaha! shit vilka underbara läpp-bilder! :) botox nästa då? ;)

2011-03-14 @ 19:16:33
URL: http://jagtina.blogg.se/
Postat av: Josefine

Hahaha det räcker ju att jag använder min foundation om jag vill ha stora läppar ;) Du kan på låna om du vill? ;)

2011-03-14 @ 19:49:36
URL: http://josefineborg.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha gud vad gulliga bilder! snyggaste läpparna ;)

2011-03-14 @ 21:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0