Hejdå Uddevalla!

I dag har jag flyttat hela dagen, med hjälp utav Frida och mina två bröder Tobias och Christoffer. Ni är verkligen helt fantastiska som ställer upp så mycket som ni gjort :) och min underbara syster som jag får bo hos <3 ni är guld värda! Så idag har jag fått flyttat ut i stort sätt allt ifrån min lägenhet och flyttat in allt hos syrran. Så idag har vi vart helt slut, så jag och Frida åkte ut till bryggan tillsammans med Fredrik och hans kompisar, där vi åt en riktigt god räkmacka! :) men jag var så himla trött så jag stannade bara tills kl 23.00 sen åkte jag hem. Så ligger nu i min säng och skall aldelles strax sova. För i mon åker jag och Frida till Uddevalla igen för att packa ihop det sista i lägenheten och sedan börja städa. Måste dessutom plugga i mon kväll eftersom jag har tenta på måndag! Så kommer ha lika fullt upp i mon med. Typiskt att allt det här med flytten precis tajmar tentaveckan ;) men har ändå fått gjort en del så får vi hoppas på det bästa! Får bara mer motivation av allt det här konstigt nog, men mår bara bättre och bättre mot vad jag gjorde för några veckor sen :) så det här måste nog vart ödet, att så mycket har förändrats på så kort tid. Vilket egentligen skulle fått än att tappa motivationen, men jag ser istället bara positivt med allt :) jag har så många fina vänner som bryr sig, jag går på rätt väg igen och det bästa utav allt är att jag är den Josefine som jag var för ett bra tag sen, den rätta Josefine som alltid är glad :) På grund utav det så kan jag tack min fina familj, vännerna i klassen och min bästaste älskling Frida <3 Nu ska jag sova så jag är pigg i mon, god natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0