läser, skriver, läser, skriver.....

Sitter just nu i skolan och läser,skriver,läser,skriver för att banka in all fakta i huvudet som jag skall kunna för att fixa mina två tentor i Affärsjuridik och Detaljhandelns marknadsföring. Två väldigt intressanta kursen, men väldigt mycket att kunna. Känns som att jag skulle vilja ha fler veckor på mig, tiden bara rinner iväg! Ikväll åker jag till mamma i Göteborg och sover hos henne tills måndag nästa vecka. När syrran och mamma är i skolan/jobbar så sätter jag mig på stadsbiblioteket eller ett cafe och pluggar varje dag!
Då jag pluggar som bäst är när jag sitter i skolan, bibliotek, cafe (bara inte hemma) och musik i öronen då jag kommer in i min egna lilla värld och fokuserar på plugget. Har jag inte musik i öronen så sitter jag gärna och tjötar eller lyssnar på vad allt och alla pratar om :P Allt för att slippa plugga.
Favorit låtarna att lyssna på när jag pluggar!
E-Nergy – I Like It - Radio Edit
Enrique Iglesias – Tonight (I'm Fuckin' You)
Nanou – Fight For This Love - Dub Kontor Mix
Darius & Finlay – Destination - Michael Mind Remix Edit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0