Numerologi - vilken livsväg är du?

Här ser du hur du kan räkna ut din egna livsväg och dag:


Ditt personnummer : 1977-08-14

Addera detta: 1+9+7+7 +0+8 +1+4 = 37-3+7 = 10 - 1+0 = 1

Denna person har livsväg nr 1,

Räkna ut din dag:

Personen är född dag 14, 1+4 = 5, alltså dag 5.


Jag är livsväg nr: 6


Modern, Beskyddaren, Försörjaren, Empati, Intuition, Ovillkorlig kärlek, Ansvarsfull, Samhälle,Sympati.
Dubbel harmoni. Balanserad, trygg och ärlig. Härlig utstrålning med sinne för det vackra.

Kan dock ibland vara konflikträdd eller ha ett motstånd mot att se det som är fel.

Medvetenhet och kreativt ansvar. Självsäkerhet i gemenskap och kärlek.

Värdesätter familj, barn,djur och nära vänner väldigt mycket.

Sexan är en stöttepelare att ha i sin nära krets.

Omhändertagande, Harmoni, Kreativitet, Konst,

Rättvisa, Balans.

 

Jag tycker det stämmer så otroligt bra över hur jag är som person! Testa du med om du är intresserad eller tycker det är spännande :) Min mamma är nämligen väldigt insatt i det mediala och mamma har en vän som heter Diana som också håller på med det mediala. På Dianas hemsida står det om hur man räknar ut numerologi, sin livsväg. Diana har en mottagning för healing, terapi och medialrådgivning. På Dianas hemsida finns även min mamma med som är med i det femte elementet som är ett nybildat team :) Gå in och kika ;)

 

http://www.sjalensoas.se/



min fina mamma i mitten <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0