Plugg, bio, flytt, plugg och plugg...

Idag var det lite jobbigare att kliva upp ur sängen, låg kvar en bra stund. När ja väl kom upp så tog det dubbelt så lång tid att sminka mig, klä på mig och dricka mitt kaffe! Men nu har jag i alla fall kommit till condeco för att sätta igång med plugget. Idag blir de plugg till 15.00 för att sedan möta upp min lilla syster så skall vi på bio :) vi ska kolla på filmen "hur många lingon finns det i världen" :) Ska i alla fall få försökt pluggat så mycket som möjligt idag, för i mon skall antagligen mina två bröder börja hjälpa mig att flytta. Då skall vi flytta så mycket av dem stora möblerna som vi kan, så då åker antagligen sängen också med och då blir jag Stenungsunds bo redan i helgen :-) Det känns faktiskt otroligt bra att flytta ifrån Uddevalla och hem till Stenungsund igen där alla fina vänner bor. Så bor jag hos syrran tills vidare och så fortsätter jag mitt letande efter lägenhet i Göteborg! :) Därför kommer det inte bli så mycket plugg i mon tyvärr, men får sätta mig i mon kväll i stället. En lördagskväll med massa godis och plugg, yeeeyy ;) Men nästa helg får det firas att tentorna är över! :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Å jag fullkomligt ÄLSKAR att du skall flytta tillbaka hit :) FÖR JAG HAR SAKNAT DIG NÅGOT FRUKTANSVÄRT MYCKET.... LOVE IIIIIIIIIIIIIIIT ! :D

2011-03-18 @ 22:40:48
URL: http://fridajivby.blogg.se/
Postat av: melissa

fin blogg du har :)

2011-03-19 @ 23:24:23
URL: http://melissatouma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0