Storstädning och jobb

Idag fick det heller inte bli någon sovmorgon, trots att tentorna är över och man vill sova länge och slappna av så är det inte så ;) I måndags började vår första föreläsning i kursen Organisation och ledarskap, Igår jobbade jag hela dan och sedan satt jag och pluggade när jag kom hem. Nu sitter jag och dricker kaffe, som tar extra lång tid idag! För idag skall jag åka och städa ur hela min lägenhet i Uddevalla, usch vad tråkigt! Men det måste göras för idag är det sista dan till att göra det. Så det här kommer att ta mig hela dagen att göra, sedan börjar jag jobba natten kl 21.00. Det skall faktiskt bli skoj att jobba natten på mitt gamla jobb som jag även skall tillbaka till i sommar, de var längesedan jag träffade personalen och de boende så det ska bli skoj att få träffa dem igen! :-)

Neeej nu börjar mitt kaffe ta slut, så jag måste bege mig :( Jag tar med mig musiken och spelar den på högsta volym så kommer det att gå fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0