Tenta veckorna är över, nu firar vi! :)

Idag har jag avklarat min sista tenta för den här veckan. Vilket känns underbart, vilket frihet :-) Har skrivit fyra tentor den här veckan, och avslutar sista tentan med att resultat kändes väldigt bra! :) Jag är verkligen värd att fira med god dricka och utgång idag! Är hemma och försöker komma på vad jag skall ha för kläder på mig idag, JAG HAR INGEN ANNING! :S Jag har dessutom snurrat in på att jag skall ha en viss klänning som jag inte hittar, tror den är kvar i Uddevalla :/ och min partyväska vart är den??? :O Har ingen koll på någonting just nu :P Tyvärr måste jag nog handla kläder den här månad, vilket jag har lovat mig själv att inte göra. Men är de kris fall så finns de inget att göra åt saken! Håller just nu på att packa lite partykläder som jag inte har ;) så ska jag åka en sväng till Frida och dricka kaffe innan jag sätter mig på tåget till Göteborg för att åka till Julia :) Det blir först en runda på stan, sedan hem till Julia för att laga mat och sen bär det av till förfest hos Julias kompis. Känns som det kommer att bli en riktigt lyckad kväll :D Man måste ju fira att tenta veckorna är över och det gör man bäst med alkohol och utgång med fina vänner! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0