Den nya trenden - 3D glasögon!

Igår kom Frida hit vid 12.03, då åkte vi direkt till Willys och köpte räkor och godis. Sedan hem och lämna maten för att direkt åka ut till Torp och träffa min familj och köpa alkohol. När vi kom hem satte Frida igång och slingade mitt hår, saknar mitt blonda hår! Så undertiden Frida färgade mitt hår så hann jag dricka en del, men kan lova er att Frida hann ikapp under kvällen ;) Hon brillierade på kållens som Frida kallade det (kullgrens), när hon gick runt med ett par 3D glasögon hela kvällen, haha! Elvir och Sandra var också med och gjorde kvällen. Kvällen blev helt klart lyckad med en massa dricka :)
Nu sitter jag och frida i soffan med var sin treo och äter chips, underbart! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0