De är roligt att plugga, men ibland vill man bara börja jobba igen!

Dem här dagarna har vart väldigt långa och jobbiga dagar, jag har vart trött och hängig. Vilket är på grund utav all tenta stress! Motivationen går upp och ner, men mest ner. Men de är nog nu när det är så otroligt mycket plugg, ibland känns de som att jag inte får in något mer i huvudet. I mon skall jag upp tidigt för att träna, sedan sätta mig och plugga hela dagen. Så jag hoppas att jag är riktigt motiverad så att jag sitter hela dagen framför lagboken! Har tenta i affärsjuridik på fredag, efter den tentan så skall jag och några tjejer i klassen sitta kvar hela fredagen och plugga inför tentan på lördag morgon. Men på lördag blir det utgång med fina Julia i min klass, då skall det firas att tentorna är över! Woohoo :-) Otroligt skönt ska det bli att fira med några glas vitt vin, dessutom tillsammans med en riktigt fin vän :)

De två kurserna som börjar nästa vecka är Organisation och Ledarskap & Entreprenörskap. Det som känns så otroligt skönt är att vi inte har några sals tentor i någon utav kurserna, vilken lättnad det blev! Motivation steg otroligt när jag fick reda på det ;) Gillar inte sals tentor!! Vi skall istället ha grupparbeten med Seminarium :)
Nä, nu säger jag godnatt ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0