Blogg pause nr 99 ?? :o

Är väldigt duktig på att ha en massa blogg pauser, och nu var ju det ett väldigt bra tag sedan jag bloggade! Fick för mig att börja blogga på bubbleroom istället. Men det blev väl att jag bara skrev fyra inlägg sen tröttnade jag även på den bloggen. Så det är nog inte blogg sidorna det är fel på, det kan nog beror på att mitt intresse inte riktigt räckt till ;) Men gör ännu ett försök till att hitta motivationen som jag hade innan, då jag bloggade väldigt ofta. Kommer dock inte bli flera inlägg om dagen, men ett skall jag åtminstone skriva om dagen. Måste lägga all fokus på skolan!! Jag behöver få skriva av mig om allt jag har i tankarna, som kan handla om inlägg för att peppa mig själv (vilket jag skall börja fokusera mer på), allt roligt och tråkigt som händer i min vardag och självklart blir det en väldigt många inlägg om mitt kreativa intresse som jag brinner för :) Men kommer fortfarande att vara den hemlighetsfulla Josefine som inte vill berätta allt för privata saker om mitt liv. Men det är just det som skall bli en ny utmaning för mig och min blogg, ska i allafall försöka lätta lite på mitt hemlighetsfulla jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0