Vänner är otroligt värdefulla, ta hand om dem!

Hej!
Oj här har det hänt mycket den senaste tiden i mitt liv! Trots att det vart tråkiga saker så känns det ändå sjukt bra och jag känner mig gladare än vad jag gjort den sista tiden, då jag inte riktigt lyssnat på vad jag själv vill! Men framtidens planer är att om tre veckor skall jag flytta ut ifrån min lägenhet i Uddevalla, vilket blev lite stressig för att jag visste inte riktigt vart jag skulle bo:S Tanken var ju att jag skulle flytta in hos en vän, men min vän betedde sig väldigt illa och därför ser jag ingen anledning till att flytta in hos henne. Men ringde då min finfina syster och frågade om jag fick flytta in hos henne, visste ju att hon hade ett rum ledigt. Självklart ställde min fina syster upp, du är underbar!! Så ja om tre veckor är jag ingen Uddevalla bo (trivdes ändå inte så värst bra i Uddevalla) utan flyttar till Stenungsund. Men tanken är att jag skall bo hos min syster tills vidare, samtidigt som jag letar för fullt efter en lägenhet i Göteborg. Trots att allt detta har hänt mitt i Tenta veckorna, så mår jag sjukt bra och taggad inför att klara tentorna! Det känns som att jag släppt en otroligt tung sten som jag har gått och bärt på i veckor. nu känns det som jag går på rätt väg i livet, en underbarare känsla finns inte!
Just nu sitter jag hemma hos min finaste vän Frida, som snabbt sa åt mig att lämna Uddevalla för ett tag och komma till henne :) Så idag har jag pluggat inför Tentorna och umgåtts med hennes familj, medan hon är och jobbar. Men snart kommer hon hem, för då ska vi åka och gymma :) Imon åker jag hem tidigt för att plugga hela dagen/kvällen, så på lördag kommer Frida till mig och så skall vi mysa till det med vin och räkor <3
Nu kommer jag att vara en riktig data nörd framöver, för jag kommer att ha stenkoll på min hotmail där jag förhoppningsvis snart får svar på lägenheterna som jag skrivit att jag är intresserad utav och boplats.se ;)
Nä nu får jag packa väskan så jag är redo när Frida kommer hem!
Sköt om er och glöm inte att fokusera på det positiva och engagera er åt det som är viktigt för just dig!
Glöm inte av er drömmar och gör allt för att dem skall gå i uppfyllelse :) För det tänker jag göra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0