En fart fylld helg

Den här helgen har vart fart fylld :) I fredags efter att vårt sista arbete blev inskickat så åkte jag till Göteborg och att fira med dem goa tjejerna i klassen och några till :) Det blev först förfest hos Julia, sedan gick till restaurang Viktoria där vi åt och drack o hade det väldigt trevligt! Sedan avslutade vi kvällen på bryggeriet. I lördags blev det Rhodos planering med Julia på fiket Le Pain Francais, där vi satt en lång stund och åt lunch och fikade. På lördag eftermiddag åkte jag hem till Stenungsund igen och gjorde mig i ordning för att sedan åka ut till Haddocks med Frida, Richard och Simon. Dock blev det knappt någon dricka då jag fortfarande vart lite sliten efter fredagen :P Idag åkte jag tillbaka till Göteborg för att gå på loppis med Jennie och Julia. Dem hade en stor loppis i Majorna. Dock var det väldigt mycket skit saker men fyndade faktiskt en portfölj som jag är väldigt nöjd med ;) Visar bild imon! Nu ligger jag helt död i soffan och skall snart lägga mig i sängen och kolla på film, underbart :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0