En helt vanlig dag på Rhodos ;)

Ligger i min säng och pluggar, skriver slutsatsen på vårt sista arbete som skall vara inlämnat i mon. Det går lite segt måste jag erkänna! Min tankar har redan tagit sommarlov. För ett par dagar sedan satt jag och pluggade 24/7 och tyckte inte alls de jobbigt, trivdes med det :) Men nu känns vartenda ord som jag skriver sjukt ansträngande! Kan det bero på att jag vet att vi alldeles strax är klara med det sista arbetet för den här terminen och redan ställt in mig på sommarlovet. Ja så kan det mycket väl vara! ;) Sitter istället och tänker på att det här skall bli en grym sommar. Mycket skall hinnas med, plugg, jobb, resa och bara njuta och ha grymt kul. Men den här sommaren skall bli helt underbar, kanske bland dem bästa? :D de har jag bestämt mig för i alla fall :)
Så här vill jag att min dag ser ut på Rhodos! :D

Kommentarer
Postat av: Julia

Vi kommer få underbara dagar på Rhodos!! :D Och en helt underbar sommar! :D

2011-05-27 @ 15:31:14
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0