Plugg 24/7 = värd en grym tenta festen på Rhodos!! :)

Nu har det vart dagar med mycket MYCKET fokus på plugget! Men mitt i allt plugg igår åkte jag på lägenhetsvisning med Jennie, studentlägenhet ute i Kviberg :) Jättejätte fin och fräsch lägenhet i ett litet studentområde, fanns inget negativt att säga om den! Så nu håller vi tummarna på att vi får lägenheten, åhh hade vart så himla skoj! :) Och det känns verkligen helt rätt att flytta ihop med Jennie som är en riktigt go tjej och både jag och Jennie är två väldigt enkla personer :) HOPPAS HOPPAS!

I morse åkte jag till Uddevalla för att träffa ena min grupp för att fortsätta jobba med vårt företag som vi valt, där vi skall studera kulturen och ledarskapet i organisationen. På vägen hem stannade jag en stund på torget och tog en kaffe med Frida. Därefter åkte jag hem och satte igång med tenta plugget, fram tills nu! Ahhh helt slut! Så nu ska de bli riktigt gott att sova, för i mon blir det ännu en dag med grupparbete, föreläsning och tenta plugg.
Det som motiverar mig till att den sista tiden ha börja plugga 24/7 är att det snart är sommarlov och då skall jag och Julia åka till Rhodos! :) Och fixar jag tentorna som jag har kvar, så blir jag värd att dricka massa goa drinkar och bara njuta av värmen tillsammans med en riktigt fin kompis! Blir nog den bästa tenta festen jag vart på ;)

 


Kommentarer
Postat av: Livia

Rhodos är grymt, synd att kolossen inte är kvar bara.

2011-05-18 @ 15:42:33
URL: http://www.fransaugust.se/partytalt.aspx

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0