Välkommen hem min nya älskling

Hallå :)

Nu har det vart så himla mycket plugg i skolan så jag varken haft tid eller ork till att blogga. Idag redovisade vi våran affärsplan som vi suttit med i snart 10 veckor och det gick jätte bra :) Var väldigt intressant att lyssna på klassen olika affärsidéer och gud så duktiga alla var! Riktigt imponerad! :D Så nu återstår bara ett grupparbete kvar och den skall vara inskickad på fredag, sen är det (nästan) sommarlov!! :D Dessvärre har vi sjukt mycket att göra fram tills fredag, så fokus på plugg fram tills fredag sen kan jag lägga skolböckerna åt sidan ett tag och bara njuta av sommar och sol!

 

I fredags var jag och mina tjejer ute i stan, först liseberg och sedan valand. Hade sjukt kul och var en riktigt lyckad kväll tills jag upptäckte att jag tappat bort min iphone på valand :( Hade dock ingen aning om när eller hur jag blev av med den. Men antingen så måste jag lagt den på typ baren och någon tagit den eller så har jag tappat den, eller så har någon tagit den ur min väska... Tråkigt när sådant händer! Men kan ju trösta mig med att jag annars brukar ha väldigt bra koll på min väska eller innehållet (när jag är ute och festar), har alltid vartenda öre kvar i väskan när jag vaknar upp på morgonen bakfull trots att jag flera gånger tappat väskan på dansgolvet och allt innehåll åkt ut! De är riktigt skillat ;) Men i helgen hade jag inte den turen med mig!

Så nu var jag tvungen att införskaffa mig en ny älskling :-) Är så himla nöjd, kunde inte gjort ett bättre köp :D Och till den har jag precis beställt hem ett blingbling skal, kommer bli så fint så! Lägg märke till att det sitter en spegel på skalet ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0